دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل با برخورداری از تفکر و خرد جمعی مدیریت می شود

۱۷ مرداد ۱۳۹۰ | ۰۸:۵۱ کد : ۱۶۲۹ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۹۹
دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل با برخورداری از تفکر و خرد جمعی مدیریت می شود

رییس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل گفت: اداره دانشگاه باید از تفکر و عقل جمعی برخوردار باشد که این عمل از طریق تشکیل منظم شورای دانشگاه، شورای فرهنگی دانشگاه، شوراهای آموزشی، تحصیلات تکمیلی، شورای پژوهشی، هیات رییسه و مرکز رشد امکان پذیر می باشد.

دکتر 'عسکر جانعلی زاده' در حاشیه برگزاری جلسه هیات رییسه و شورای فرهنگی دانشگاه طی گفت وگویی با بیان اینکه تشکیل منظم نهادهای قانونی دانشگاه نقش موثری در هدایت دانشگاه ایفاء می کند؛ بیان کرد: دانشگاه باید نظامند مدیریت شود و تصمیمات به صورت جمعی در رسیدن به اهداف دانشگاه بسیار موثر خواهد بود.

وی ضمن بیان این مطلب که شورای فرهنگی دانشگاه بیشترین مصوبات را به خود اختصاص داده است؛ ادامه داد: شورای دانشگاه هرماه یک بار و نیزهیات رییسه و شورای فرهنگی هرهفته در دانشگاه تشکیل می شود و اجرایی کردن مصوبات شوراها یکی از رویکردهای دانشگاه است که همواره مورد تاکید است.

'جانعلی زاده' یادآورشد: در فصل تابستان فعالیت های آموزشی و تحقیقاتی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل از رونق و سرعت بیشتری برخوردار است و همه بخشها اعم از آموزشی، پژوهشی، استفاده از کارگاهها و آزمایشگاهها، مراکز تحقیقاتی، کامپیوتر، بخش انفورماتیک به فعالیت روتین خود ادامه می دهند.

وی بابیان این مطلب که  امسال ماه مبارک رمضان در دانشگاه صفایی دیگر دارد؛ گفت: هر روز در این دانشگاه ضمن برپایی نماز جماعت ظهر و عصر به همراه بیان مسایل اخلاقی و اعتقادی و نیز هم خوانی قرآنی پس از پایان نماز باحضور همه اقشاردانشگاه اعم از دانشجویان، اساتید و کارکنان برگزار می شود.

 92273