دستاوردهای درخشان کانون ها در جشنواره ملی رویش

۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ | ۰۸:۵۱ کد : ۱۵۹۹ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۱۲۰
دستاوردهای درخشان کانون ها در جشنواره ملی رویش

به گزارش روابط عمومی، پنجمین جشنواره ملی رویش با موضوع دستاورد های کانون‌های فرهنگی، هنری، اجتماعی دانشگاه های سراسر کشور در دانشگاه شیراز برگزار شد.
از سوی معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل،کانون‌های دانشجویی دانشگاه در این جشنواره شرکت کردند که کانون فیلم و تئاتردر حوزه‌ی فیلم و عکس مقام دوم کشور را کسب نمود، کانون ریحانه مقام چهارم در حوزه کانون های اجتماعی و فرهنگی را به دست آورد، کانون محیط زیست قابل تقدیر شناخته شد و سرکار خانم نظر پور کارشناس کانون‌های دانشگاه به عنوان کارشناس برتر کانون‌ها در منطقه 3 کشوری در این جشنواره معرفی شدند.
لازم به ذکر است این جشنواره شامل نشست‌های کارشناسان کانون‌های فرهنگی، هنری، اجتماعی و دبیران شورای هماهنگی کانون‌ها و کارگاه‌های آموزشی در حوزه کارشناسان و دبیران و همچنین اجرای گروه‌های مختلف دانشجویی (تئاتر، موسیقی و ... ) بود.
از دیگر قسمت‌های جشنواره، برپایی بالغ بر 80 غرفه از دستاوردها و توانمندی‌های فعالین فرهنگی حوزه کانون‌های دانشجویی کشور در بخش نمایشگاهی بود.
گفتنی است این جشنواره با حضور ۵۳۴ کانون فرهنگی، هنری و اجتماعی مراکز علمی و دانشگاه‌های کشوردر تاریخ 19 الی 22 اردیبهشت 1394 در دارالعلم شیراز برگزار شد.
روابط عمومی دانشگاه، کسب این افتخارات ارزشمند را به معاونت فرهنگی و کلیه دانشگاهیان تبریک عرض می نماید.