کسب رتبه هشتم دانشگاه در قبولی آزمون کارشناسی ارشد سال 1391

۱۲ دی ۱۳۹۱ | ۰۸:۵۱ کد : ۱۵۸۰ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۱۹۳
کسب رتبه هشتم دانشگاه در قبولی آزمون کارشناسی ارشد سال 1391
به گزارش معاونت آموزشی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل، از سوی سازمان سنجش آموزش کشور گزارش آماری آزمون کارشناسی ارشد سال 1391 ارائه گردید که در آن آمار شرکت کنندگان، پذیرفته شدگان و درصد قبولی به تفکیک دانشگاه منتشر شد و بر اساس آن دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل از میان پانصدو نود دانشگاه و موسسات آموزش عالی اعم از دولتی، غیرانتفاعی و آزاد رتبه هشم را به خود اختصاص داد.
 گفتنی است که دانشگاه های صنعتی امیر کبیر، صنعتی اصفهان، صنعتی شریف، صنعتی شیراز، بین المللی امام خمینی قزوین، شهید چمران اهواز، صنعتی سهند تبریز به ترتیب رتبه های اول تا هفتم را کسب کردند.
لازم به ذکر است که دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل در رشته مهندسی مکانیک در میان 113 دانشگاه و موسسه رتبه هفتم، در رشته مهندسی برق و کامپیوتر از بین 200 دانشگاه و موسسه رتبه پانزدهم، در رشته مهندسی شیمی در میان 53 دانشگاه و موسسه رتبه هفتم، در رشته مهندسی عمران در بین 193 دانشگاه و موسسه رتبه بیست و چهارم را کسب نمود.
 این رتبه ارزشمند نشان از سعی و تلاش دانشجویان و پتانسیل بالای اعضای هیات علمی و تیم مدیریتی با تجربه دارد که روابط عمومی دانشگاه این افتخار بزرگ را به کلیه دانشگاهیان تبریک عرض می نماید.