دانشجویان دانشگاه صنعتی بابل، رتبه های برتر مقالات کاربردهای فناوری نانو را به خود اختصاص دادند

۲۶ اردیبهشت ۱۳۸۹ | ۰۸:۵۱ کد : ۱۵۵۶ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۱۱۹
دانشجویان دانشگاه صنعتی بابل، رتبه های برتر مقالات کاربردهای فناوری نانو را به خود اختصاص دادند

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دانشجویان دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل عناوین برتر مقالات در همایش کاربردهای فناوری نانو و توسعه صنعتی را در سطح کشور به خود اختصاص دادند.


'فواد مهری' و 'سیده زهرا حسینی' از دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل به سرپرستی دکتر 'مجید تقی زاده' با ارایه مقالات 'سنتز نانو اکسیدهای سیلیسیم، تیتانیوم و آلومینیوم به عنوان پایه جهت پوشش دهی راکتورهای میکروکانال'و 'ساخت نانو کاتالیست گاما-آلومینا برای آبگیری متانول به دی متیل اتر'موفق به کسب رتبه های دوم و سوم در بخش پوستر همایش کاربردهای فناوری نانو و توسعه صنعتی شدند.

 در این گردهمایی که با پشتیبانی سازمان انرژی اتمی ایران، ستاد ویژه فناوری نانو و پژوهشگاه صنعت نفت در روزهای 21 الی 22 اردیبهشت ماه در دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزوین برگزار شده بود ، بیش از 450 نفر از اساتید و دانشجویان، پژوهشگران، متخصصین و صنعتگران مرتبط با فناوری نانو شرکت داشته اند .

همچنین در این گردهمایی تعداد57 سخنرانی علمی، 125مقاله به صورت پوستر و 19 کارگاه تخصصی برگزار شد.

بر اساس داوری های انجام شده در دو روز برگزاری کنفرانس، در مراسم اختتامیه از برگزیدگان غرفه های نمایشگاهی، کارگاهها، مقالات پوستر و مقالات شفاهی همایش تجلیل به عمل آمد.