برگزاري مراسم آغاز سال كاري

۲۵ فروردین ۱۳۹۵ | ۱۴:۱۹ کد : ۱۵۰۱ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۱۱۳
برگزاري مراسم آغاز سال كاري
به گزارش روابط عمومي، مراسم آغاز سال كاري با حضور اساتيد و كارمندان در سالن آمفي تئاتر زنده ياد نوشيرواني برگزار گرديد.
دكتر جواد واثقي اميري رييس دانشگاه در اين مراسم ضمن عرض خيرمقدم و تبريك سال نو به خانواده دانشگاه صنعتي نوشيرواني بابل به پاره اي از شاخصه هاي دستيابي به موفقيت اشاره كرد كه عبارت اند از علاقه مندي و مهرباني بيشتر به همديگر كه تضممين كننده احترام بيشتر به حقوق همديگر است، صرفه جويي و حفظ حقوق بيت المال، توجه بيشتر به منافع عمومي، تعيين اولويت هاي كاري و تلاش براي اجرايي شدن آن، تلاش براي ارتقاي كيفي امور و ...
دكتر واثقي اميري گفت در سالي كه گذشت دانشگاه با برنامه ريزي دقيق و برنامه راهبردي و تلاش و كوشش دانشجويان، اساتيد و كارمندان به موفقيت هاي ارزشمندي چون معرفي به عنوان يكي از دانشگاه هاي برتر كشور در حوزه ديپلماسي علمي، قرارگرفتن در رده موثرترين دانشگاه هاي جهان، معرفي به عنوان ششمين دانشگاه صنعتي برتر كشور، انجام موثرترين تحقيقات علمي كشور در حوزه فني و مهندسي، مقام سوم تيم تووات دانشگاه در مسابقات كشوري طراحي و ساخت دوچرخه هيبريدي و اثربخشي دو و نيم برابر متوسط جهاني توليدات علمي دست يافت و اين موفقيت ها جز با برنامه ريزي حاصل نمي شد. اگر دچار روزمره گي مي شديم و برنامه مدون و راهبردي نداشتيم شاهد اين همه پيشرفت در زمينه هاي مختلف علمي، آموزشي، فرهنگي، پژوهشي و ورزشي نبوديم.
رييس دانشگاه صنعتي نوشيرواني بابل افزود: محدوديت ها و مشكلات در زمينه هاي مختلف از جمله فضاي فيزيكي، تجهيزات آزمايشگاهي، ارائه خدمات در حوزه د انشجويي و ... وجود داشت اما با تحمل شما بزرگواران و با تعيين اولويت ها الحمد لله سال را با انضباط مالي و كاري خوبي به پايان رسانديم.
دكتر واثقي اميري گفت: تأسيس سالن ورزشي، بهره برداري از ساختمان كلاس ها و كتابخانه مركزي، بهره مندي از اعتبارات متمركز موجود در تجهيزات آزمايشگاهي، تفويض اختيار بيشتر به دانشكده ها، ارتقاي كيفيت آموزشي با حضور منظم اساتيد از جمله اولويت هاي دانشگاه در سال 95 است.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمين حسيني مسئول نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه با تبريك سال نو گفت: هر رشد و پيشرفتي به دو مؤلفه نياز دارد علم و فرهنگ و دانشگاه مهد علم و فرهنگ است.
مسئول نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه گفت: رابطه علم و فرهنگ مثل جسم و روح است. علم تكنولوژي و ابزار را به وجود مي آورد و فرهنگ مسير را مشخص مي كند.
حجت الاسلام و المسلمين حسيني تاكيد كرد انتظار داريم دانشگاه به اين دو عنصر توجه بيشتري داشته باشد، راه رسيدن به آن ها نيز همان فرهنگي است كه مقام معظم رهبري فرمودند يعني مقاومت و مقاومت يعني پافشاري در راه درست و توجه به داشته هاي خودمان و اقدام و عمل براي كسب علم و فرهنگ.
وي در پايان گفت: فرهنگ به مثابه عقل براي بدن است، با در پيش گرفتن سبك زندگي خدامحور مي توانيم در ميان اين هياهوي بي امان رسانه ها مسير خود را بشناسيم و به داشته هايمان توجه بيشتري بكنيم.