پیام مشترک ریاست دانشگاه و مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری به مناسبت میزبانی از شهدای گمنام

۲۷ آذر ۱۴۰۱ | ۱۰:۳۲ کد : ۱۳۷۲ اخبـــار دانشگاه
تعداد بازدید:۴۳۳
به گزارش روابط عمومی، دکتر بهرام عزیزالله گنجی ریاست دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل و حجت الاسلام و المسلمین حسینی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری به مناسبت افتخار میزبانی دانشگاه از ۱۴ شهید گمنام، پیام مشترکی را صادر نمودند.
پیام مشترک ریاست دانشگاه و مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری به مناسبت میزبانی از شهدای گمنام

متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا  بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ. (۱۶۹ آل عمران)

و گمان مبر آنان که در راه خدا کشته شده اند، مردگانی هستند، بلکه آنان زنده و در بارگاه پروردگارشان بهره مندند.

شهادت، فنا شدن انسان برای نیل به سرچشمه نور و نزدیک شدن به هستی مطلق است.

 شهادت، عشق به وصال محبوب و معشوق در زیباترین شکل است.

شهادت، آرزوی انبیاء و اوصیای الهی، علیهم السلام و همه انسان های مؤمن و با بصیرتی است که گرامی ترین نوع مرگ را برای ملاقات با حضرت حق تعالی، برگزیده اند.

یک بار دیگر، عطر دل انگیز و روح نواز شهادت در شهرمان وزیدن گرفته است. خبر استقبال از شهدای خوشنام دفاع مقدس و آلاله های پرپر شده ایران اسلامی ما در روز دوشنبه ۱۴۰۱/۹/۲۸، فرصت بسیار مغتنمی برای تجدید پیمان با آرمان های امام راحل، مقام معظم رهبری و شهدای گرانقدرمان است.

خوش آمدید فرزندان زهرای اطهر، سلام الله تعالی علیها.

خوش آمدید ، سبک بالان عاشق و سبکبارانِ ساحل‌ها.

استقبال با شکوه و به یاد ماندنی مردم و دانشگاهیان ولایت مدار و با بصیرت دارالمؤمنین بابل، در سال ۱۳۸۹، از دو شهید خوشنام و تدفینشان در دانشگاه صنعتی نوشیروانی، برگ زرینی از حضور حماسی مردم عزیزمان بود که در حافظه تاریخی ما به یادگار مانده است.

اکنون که دشمنان خبیث و مستکبر این ملت، با به میدان آوردن همه امکانات و ظرفیت هایشان، در یک جنگ ترکیبی بی سابقه، به دنبال تحقق اهداف شومشان در این کشور می باشند، حضور نورانی و هدایت بخش این شهدای خوشنام، ان شاءالله تعالی، باعث خنثی شدن توطئه های پیچیده دشمنان خواهد بود.

اینجانبان ضمن دعوت از اساتید گرانقدر، دانشجویان عزیز و یاوران علمی محترم دانشگاه های شهرستان بابل بویژه دانشگاهیان عزیز دانشگاه صنعتی نوشیروانی، جهت حضور گسترده در این مراسم معنوی، از خداوند متعال، ثبات قدم در راه ارزش های والای اسلامی و عاقبتی ختم به شهادت و سعادت را مسئلت داریم.


( ۱ )