مراسم تودیع و معارفه رییس اداره دبیرخانه مرکزی دانشگاه برگزار شد

۲۷ آذر ۱۴۰۱ | ۰۹:۰۴ کد : ۱۳۶۶ اخبـــار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۴۷۱
به گزارش روابط عمومی، مراسم تودیع و معارفه رییس اداره دبیرخانه مرکزی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل با حضور معاون اداری مالی، مدیران اداری، مالی، حراست، رییس اداره کارگزینی و کارکنان حوزه دبیرخانه مرکزی برگزار شد.
مراسم تودیع و معارفه رییس اداره دبیرخانه مرکزی دانشگاه برگزار شد

دکتر علیرضا خسروی معاون اداری مالی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل با قدردانی از حضور همکاران گفت: نگاه ما در مجموعه و هر گونه جابجایی ها، حفظ ارتقا است. همه ی پست های دانشگاه حساس هستند و بر اساس نیاز مندی مجموعه ایجاد شده است.

دکتر خسروی با قدردانی از زحمات هادی باباعلی زاده رییس سابق اداره دبیرخانه مرکزی گفت: ایشان فردی صادق، قابل اعتماد، همیشه پای کار و همراه بودند و امیدوارم همانطوی که در حوزه معاونت اداری مالی، صداقت و تلاش مستمر سرلوحه کارشان بود، بتواند با این توانمندی شان در پست ریاست اداره ی حفاظت اسناد، مدارک و فناوری اطلاعات اداره حراست دانشگاه نیز موفق باشند.

دکتر خسروی با قدردانی از قبول مسئولیت خانم مریم شیدایی گفت: اداره ی دبیرخانه یک جایگاه بسیار مهم و استراتژیک است. امیدوارم که با بهره گیری از تجربیات آقای باباعلی زاده و با همدلی و هفکری همکاران حوزه،  امور به نحو احسن به پیش برده شود.

دکتر خسروی در پایان برای هر دو همکار آرزوی توفیق نمود و گفت: امیدوارم که هر دو بزرگوار کما فی السابق برای دانشگاه مثمر ثمر باشید و با انگیزه و تلاش مضاعف بر امور محول شده مسلط شوید.

در ادامه هادی باباعلی زاده با قدردانی از دکتر خسروی و کمک ها و راهنمایی های حسین علیزاده مدیر اداری گفت: در هر پستی به عنوان یک سرباز در خدمت دانشگاه هستم و از همکاران اداره دبیرخانه نیز تشکر و قدردانی نمود.

سپس مریم شیدایی رییس اداره دبیرخانه مرکزی دانشگاه از حسن اعتماد معاون اداری مالی تشکر و قدردانی نمود و گفت: امیدوارم بتوانم با همکاری همکاران، وظایفم را به نحو احسن انجام دهم و نقش مفید و مؤثری در دانشگاه داشته باشم.

گفتنی است این مراسم با قدردانی از زحمات هادی باباعلی زاده و اهدای حکم به مریم شیدایی به پایان رسید.