تقدیر از دانشجوی افتخار آفرین ورزشی

۱۶ شهریور ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۳ کد : ۱۳۵ اخبـــار دانشگاه افتخارات
تعداد بازدید:۴۵۵۶
به گزارش روابط عمومی، کیمیا مجیدی دانشجوی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل در مسابقه همگانی شطرنج آنلاین دانشگاه های مناطق ده گانه کشور موفق به کسب مقام دوم گردید و امروز طی جلسه ای با حضور معاون دانشجویی، مدیران دانشجویی و تربیت بدنی و تعدادی از کارمندان این معاونت از ایشان تقدیر به عمل آمد.
تقدیر از دانشجوی افتخار آفرین ورزشی

دکتر سید محمود ربیعی معاون دانشجویی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل با عرض خیرمقدم و قدردانی از افتخار آفرینی دانشجو کیمیا مجیدی گفت: پیشرفت و اعتلای کشور همواره مرهون گام های استواری است که تفکر و تعقل را چراغ راه مساعی خویش قرار داده اند و ورزش شطرنج نیز، ورزش منطق و عقلانیت است.

دکتر ربیعی اظهار داشت: افتخارآفرینی شما در این مسابقات از دو جنبه حائز اهمیت است: نخست نشان دادید که در ایام کرونایی ورزش تعطیل نیست و دوم اینکه با این درخشش خود سبب ارتقای سطح انگیزه در بین دانشجویان شده اید و امیدوارم که همیشه در عرصه های گوناگون زندگیتان موفق و پیروز باشید.

در ادامه علی منعمی امیری مدیر اداره تربیت بدنی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل با قدردانی از زحمات و تلاش های ارزشمند دانشجو کیمیا مجیدی گفت: در شرایطی که جهان در صلح است؛ این ورزش است که پرچم کشور را در میادین بین المللی به اهتزار در می آورد و قطعا این افتخار ارزشمند شما باعث افزایش انگیزه دیگر دانشجویان می شود.

در ادامه خانم مجیدی گزارشی از روند برگزاری مسابقات ارائه نمود.

شایان ذکر است مسابقه همگانی شطرنج آنلاین دانشگاه های مناطق ده گانه، روز پنجشنبه ۱۳ خرداد ماه ۱۴۰۰ در دو جدول جداگانه(دختران و پسران)  به میزبانی دانشگاه تهران برگزار گردید و در این دوره از مسابقات، تعداد ۳۶۲ دانشجو از ۷۱ دانشگاه کشور مشارکت نمودند.