نامه حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر حسینی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل به ریاست دانشگاه

۲۰ آبان ۱۴۰۱ | ۱۲:۱۱ کد : ۱۲۹۶ اخبـــار دانشگاه
تعداد بازدید:۲۲۳۴
به گزارش روابط عمومی، حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر سید باقر حسینی کریمی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل، طی ارسال نامه ای به دکتر بهرام عزیزالله گنجی ریاست دانشگاه خواستار شد تا با دانشجویان عزیزی که دچار هیجانات کاذب شدند و نسبت به کارهایشان اظهار ندامت می کنند، با رأفت اسلامی برخورد شود و با طراحان و عوامل اصلی آن اتفاقات تلخ و کسانی که مغرضانه اصرار بر هنجار شکنی و شکستن حرمت دانشگاه دارند، با جدّیت به صورت قانونی برخورد نمایید.
نامه حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر حسینی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل به ریاست دانشگاه

  متن نامه به شرح ذیل است:
              بسم الله الرحمن الرحیم

أَنَّهُ مَنْ عَمِلَ مِنْکُمْ سُوءًا بِجَهَالَةٍ ثُمَّ تَابَ مِنْ بَعْدِهِ وَأَصْلَحَ فَأَنَّهُ غَفُورٌ رَحِیمٌ (۵۴ انعام)

هر کس از شما از روی ندانستن، کار بدی انجام دهد ، سپس توبه و جبران نماید، مشمول رحمت خدا می‌شود چرا که او آمرزندۀ مهربان است.

ریاست محترم دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل، برادر گرامی آقای دکتر بهرام عزیز الله گنجی؛

سلام علیکم

باور قلبی دارم، که جهت گیری های کلی و اصلی دانشگاه در مسیر آرمان های انقلاب و دستیابی به تمدن نوین اسلامی است.
دشمنان‌ چون نمی‌توانند درخشش و دستاوردهای بزرگ این ملت و بالندگی ایران عظیم و سربلند را ببینند، مسیری را باز کرده‌اند تا با القائات شیطانی فضای مجازی، نبرد را به درون ذهن و قلب جوانان بکشانند.
ان شاءالله تعالی در این صحنه هم، مثل صحنه‌های سخت گذشته، با داشتن بصیرت و استقامت، پیروزیم و دشمن را یارای مقابله با این ملت سرافراز نخواهد بود.
بنده و همه مسئولین دانشگاه باید ضمن شنیدن نقدهای آن دسته از دانشجویان عزیزی که شأن و حرمت دانشگاه را رعایت می کنند، تمام تلاشمان را برای خدمتگزاری بیشتر و بر طرف نمودن مشکلات دانشگاه، بکار بندیم.
 متاسفانه در روزها و هفته های گذشته، از برخی دانشجویان، کارها و جملاتی صادر شده است که بسیار باعث تأسف و دور از شأن دانشگاه و دانشجو است.
به نظر می رسد عده ای از دانشجویان عزیز ما بخاطر هیجانات کاذب، دچار برخی از اشتباهات شدند. از آن جایی که حفظ دانشجویان عزیز که به امانت به دانشگاه سپرده شده اند، وظیفه مهم اساتید گرانقدر ، بویژه مسئولین محترم دانشگاه است و تاکیدات فراوان دین مبین اسلام بر گسترش محبت، عفو و گذشت میان آحاد ملت، شایسته است با این دسته از دانشجویان عزیز که از کارهایشان اظهار ندامت نموده و تضمین لازم بر تکرار نکردن آن اشتباهات را داده اند ، با رأفت اسلامی برخورد گردد و زمینه های لازم برای بازگشت این عزیزان به عرصه مقدس دانش اندوزی و پژوهش فراهم گردد و با طراحان و عوامل اصلی آن اتفاقات تلخ و کسانی که مغرضانه اصرار بر هنجار شکنی و شکستن حرمت دانشگاه دارند، با جدّیت به صورت قانونی برخورد نمایید.
 از صمیم قلب، به همه دانشگاهیان عزیز و گرامی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل که با سعی و تلاش شبانه روزیشان، افتخارات ملی و بین المللی فراوانی برای ایران اسلامی عزیزمان به ارمغان آورده اند، درود می فرستم و از حضرتعالی و همه خدمتگزاران گرامی این دانشگاه، تشکر می کنم.

سید باقر حسینی کریمی
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری
دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل
                                    ۱۴۰۱/۸/۱۹


( ۱۲ )