بیانیه بسیج اساتید دانشگاه در محکومیت یکی از سران فتنه برای اهانت به انقلاب، رهبری، شهدا و جبهه مقاومت اسلامی

۲۲ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۸:۳۰ کد : ۱۰۹۲ اخبـــار دانشگاه
تعداد بازدید:۷۳۰
به گزارش روابط عمومی، بسیج اساتید دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل در در محکومیت یکی از سران فتنه برای اهانت به انقلاب، رهبری، شهدا و جبهه مقاومت اسلامی، بیانیه ای را صادر نمود.
بیانیه بسیج اساتید  دانشگاه در محکومیت یکی از سران فتنه  برای اهانت به انقلاب، رهبری، شهدا و جبهه مقاومت اسلامی

 متن بیانیه به شرح ذیل است:

                                                                  بسمه تعالی

"فاعتبروا یا اولی الالباب"

هفته گذشته(سه‌شنبه هجدهم مرداد) متنی از میرحسین موسوی در کانال وابسته به یک سایت ضد انقلاب منتشر شد که این محکوم فتنه در آن به انقلاب، رهبری، شهدا و جبهه مقاومت اسلامی اهانت کرده است.

در متن منتسب به میرحسین موسوی آمده است که «گناه بزرگ حکومت ما دست بردن در حقیقت معانی است. هر نام پرشکوهی به ننگین ترین جرائم تعلق می گیرد.» اما آنچه به ذهن خطور می کند این است که جناب ایشان ید طولانی در دست بردن در حقیقت معانی دارند که نمونه معروف آن «خداجو» و «حسینی» نامیدن کف زنان و رقاصان ظهر عاشورای 88 است.

ایشان در متن جدید منتشر شده، تلاش کرده تا یکی از افتخارات استراتژیک جمهوری اسلامی ایران، یعنی نابودی داعش در خارج از مرزهایش را به سخیف ترین شکل ممکن با زدن برچسب توهین آمیز «آن سردار بی افتخار» به شهید همدانی، مورد حمله قرار دهد. ایکاش این فرد شعار راهبردی داعش یعنی "امروز سوریه و عراق و فردا تهران" را فراموش نمی کرد و وقتی در سایه سار خون شهدای مدافع حرم آرام نشسته، دهان و فضای فکری جامعه را به بی احترامی به ساحت این خون های ارزشمند نمی آلود و چه زیباست فرمایش سید الشهدا (ع) که فرمودند "اگر دین ندارید حداقل آزاده باشید".

آقای موسوی در بیانیه عجیب خود نسبت به احتمال موروثی شدن رهبری در ایران هشدار داد و در پیام تازه خود نوشت: «سیزده سال است که اخبار این توطئه شنیده می شود. اگر به راستی در پی آن نیستند چرا یک بار چنین نیتی را تکذیب نمی­کنند؟». ادعای موروثی کردن رهبری از سوی موسوی بدون سند، برهان و حجت مطرح شده و دوقلوی همان اتهام تقلب است. این دو یک سرمنشأ دارد. ملاک تعیین رهبری، قانون اساسی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و هر فقیه واجد الشرایطی که دارای شرایط مطرح در قانون باشد به عنوان رهبر جمهوری اسلامی ایران و انقلاب اسلامی برگزیده می شود (مانند زعامت مقام معظم رهبری در سال 1368).

 ما اساتید بسیجی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل، ضمن محکوم نمودن اظهارات سخیف، مغرضانه و به دور از انصاف موسوی، از خداوند متعال، توفیق پاسداری از حریم اهل بیت علیهم السلام و ولایت را مسئلت داشته  و امیدواریم، ادامه دهندگان شایستۀ راه شهدای گرانقدری مثل حاج قاسم سلیمانی و حاج حسین همدانی در ولایت مداری باشیم. ان شاءالله تعالی.

بسیج اساتید دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل

22 /5/1401


( ۴ )