عضویت فعال آزمایشگاه مرکزی دانشگاه در شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

۲۹ تیر ۱۴۰۱ | ۱۱:۰۲ کد : ۱۰۶۵ اطلاعیه‌ها
تعداد بازدید:۶۹۹۴
عضویت فعال آزمایشگاه مرکزی دانشگاه در شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

پیرو پیگیری‌های انجام شده توسط حوزه پژوهش و فناوری دانشگاه، و بررسی فعالیت‌های آزمایشگاه مرکزی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل  همراه با بازدید، این آزمایشگاه موفق به کسب استانداردهای لازم جهت عضویت فعال در شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری شد و از تیرماه 1401 آماده خدمات‌رسانی به اعضای هیات علمی، دانشجویان و پژوهشگران است. 

در حال حاضر، بخش‌های فعال آزمایشگاه مرکزی، شامل دستگاه XRD، BET و آب مقطرگیری می­باشد. شایان ذکر است که آزمایشگاه‌­های تحقیقاتی با توانمندی ارائه خدمات آزمایشگاهی در آینده نزدیک در شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری  فعال خواهند شد. 

لازم به ذکر است شبکه فناوری راهبردی جهت تسهیل و دریافت خدمات محققین ایجاد شده است و خدمات و تسهیلات متنوعی را ارائه می‌دهد. برای کسب اطلاعات از خدمات و تسهیلات این شبکه به آدرس https://labsnet.ir مراجعه نمائید.

 همچنین آقای امید امن­زاده کارشناس امریه دانشگاه به شماره داخلی 1551 در آزمایشگاه مرکزی دانشگاه پاسخگوی سئوالات در خصوص نحوه عضویت و استفاده از خدمات و تسهیلات شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری هستند.


( ۳ )