تقدیر مسئولین دانشگاه از کارکنان حوزه سلف سرویس دانشجویی

۲۱ تیر ۱۴۰۱ | ۲۲:۰۱ کد : ۱۰۴۸ اخبـــار دانشگاه
تعداد بازدید:۷۶۹
به گزارش روابط عمومی، آقایان دکتر حسن امینی راد مشاور سرپرست دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل، دکتر غلامرضا ضابط پور معاون فرهنگی اجتماعی، دکتر علیرضا خسروی معاون اداری مالی و مهندس مجید طاهرنژاد مدیر دانشجویی با حضور در سلف سرویس دانشجویی از روند طبخ و توزیع غذا بازدید کردند و همچنین از کارکنان این حوزه با اهدای هدیه تقدیر به عمل آوردند.
تقدیر مسئولین دانشگاه از کارکنان حوزه سلف سرویس دانشجویی

در ابتدای این بازدید دکتر حسن امینی راد در جمع کارکنان حوزه سلف سرویس دانشجویی از زحمات این عزیزان تشکر و قدردانی نمود و  گفت: قطعا شما قشر زحمت کش در ساعت اول وقت در محل کار حضور پیدا می کنید تا مقدمات صبحانه دانشجویان را فراهم آورید. کارتان، کار ارزشمندی است و به حمدالله طبخ عالی در این مرکز صورت می گیرد و با رضایتمندی و کیفیت بالا همراه ست و امروز حضور ما در این مجموعه برای عرض خداقوت و قدردانی از زحمات شما عزیزان است.
در ادامه حجت الاسلام و المسلمین رمضانی معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه با تشکر صمیمانه از زحمات کارکنان مجموعه سلف سرویس و با تبریک اعیاد قربان و غدیر و دهه ولایت گفت: من باب من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق، در این مجموعه حضور پیدا کردیم تا اعلام قدردانی از زحمات شما نماییم. رضایتمندی بالا از وضعیت و کیفیت غذای سلف سرویس، حاصل تلاش جمعی و حمایت مسئولین است و دانشجویی که از غذای این مجموعه تناول می کند، وقتی که در آینده در پست و مقامی ایفای نقش و خدمت رسانی به مردم می کنند، شما هم در ثوابشان سهیم هستید.
سپس دکتر خسروی معاون اداری مالی دانشگاه نیز، هدف از حضور در این مجموعه را قدردانی از تلاش ها و زحمات همکاران و زحمت کشان این حوزه اعلام کرد و گفت: قطعا محدودیت هایی وجود داردکه هم ما و هم شما بر آن واقف هستید، بدانید که ما در کنار شما هستیم و در شرایط و امکانات دانشگاه، در چارچوب قوانین و مقررات، سعی می کنیم انشالله گوشه ای از زحمات شما را جبران کنیم. زحمات شما دیده می شود و سعی می کنیم در حد توان پشتیبان شما باشیم. و امیداریم خداوند متعال به شما سلامتی عنایت کند و انشالله در مسیر زندگی، خدمت به دانشجویان و رشد و تعالی دانشگاه و  نظام موفق باشید.
شایان ذکر است در پایان این بازدید، از زحمات کارکنان حوزه سلف سرویس دانشجویی با اهدای هدیه، تقدیر به عمل آمد.


( ۲ )